Mario 64: Contact
Top 3 vragen
1. Waarom herkent mijn N64 het spel niet?
2. Wanneer heb ik een expansion pak nodig?
3. Waarom gaat mijn Nintendo64 niet aan?
Naar veel gestelde vragen
Langskomen?Geen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Morgen zijn wij aanwezig vanaf 10.00u.
Inruil afgeven: Je N64-inruil mag worden afgegeven nadat je ons inkoop formulier hebt ingevuld. Bij opsturen (of zonder afspraak afgeven op kantoor) verwerken we je inruil met 1 tot 3 werkdagen.
Bestelling afhalen: Zodra je N64 bestelling klaar ligt om op te halen ontvang je een email. Op werkdagen en zondagen ontvang je deze mail meestal binnen een uur. Als je haast hebt mag je ons altijd bellen!
Contact KlantenserviceWe vinden het leuk om je te helpen. Zo kun je ons bijvoorbeeld WhatsAppen voor product foto's.
BedrijfsgegevensGeen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Adres | Mario 64Pampuslaan 180 1382 JS Weesp | Onderdeel van | Mario Team bv |
Rekeningnummer | NL68 INGB 0004493097 | KvK nummer | 86241214 | btw-id | NL863906771B01 |
|