x HomeWinkelNintendo SwitchNintendo Wii UNintendo 3DSNintendo WiiNintendo DSNintendo GameCubeGameBoy AdvanceSuper Nintendo
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
Mario 64Zoeken in alle N64 All-in-1 pagina's op: nr 3 Rayman 2 The Great Escape

7 zoekresultaten:

Rayman 2: The Great Escape
Afwisselend, groots en uitdagend!
Rayman 2: The Great Escape
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
23.99
6 Maanden garantie
Handleiding en doosje
Rayman 2: The Great Escape
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
23.99
6 Maanden garantie
Handleiding en doosje
line
Tonic Trouble
Rayman 2 kopie
Tonic Trouble is een kopie van Rayman 2 . Gek genoeg kwam deze eerder uit en is hij van dezelfde makers. Hoewel Rayman 2 beter is, is dit zeker geen slecht spel. Het is een leuke platformer met vrolijke figuren en kleuren, leuke muziek en gekke levels. Alleen heb je voor de N64 veel goede (en betere) platformers waardoor dit spel niet zo veel waardering krijgt. Vond je Rayman 2 leuk, dan moet je deze zeker proberen. Heb je Rayman 2 nog niet gespeeld, probeer die dan eerst.
line
line
Nintendo 64 Expansion Pak
Volledige lijst van spellen die de Expansion Pak ondersteunen
Benieuwd of de Expansion Pak nodig is voor een spel dat je graag wil kopen, of wil je graag weten of het je spellen er beter uit kan laten zien? Dan is deze lijst handig.

Vereist voor belangrijkste features
The Legend of Zelda: Majora's Mask (vereist om te spelen)
Donkey Kong 64(vereist om te spelen)
Perfect Dark (vereist voor single player-modus)
Starcraft 64 (vereist voor een groot aantal maps)

Optioneel (voor betere graphics en kleine verbeteringen)

007: The World is Not Enough
All-Star Baseball 2 000
Castlevania: Legacy of Darkness
Command & Conquer: Tiberian Dawn
Cyber Tiger 2 000
Donald Duck: Quack Attack
Duke Nukem: Zero Hour
ExciteBike64
F-1 World Grand Prix II
Gauntlet Legends
Hybrid Heaven
Hydro Thunder
International Track and Field Summer Games
Jeremy McGrath's Supercross 2 000 Namco Museum 64
NFL Quarterback Club '98
NFL Quarterback Club '99
NFL Quarterback Club 2 000
Nuclear Strike 64
2 target = _blank>Pokémon Stadium 2
Quake II
Escape target = _blank> Rayman 2 : The Great Escape
Re-Volt
2 target = _blank>Resident Evil 2
Road Rash 64
Roadsters
San Francisco Rush 2 049
Shadow Man
South Park
Star Wars: Episode I Racer
Star Wars: Episode I Battle for Naboo
Star Wars: Rogue Squadron
Supercross 2 000
Tony Hawk's Skateboarding
Tony Hawk's Pro Skater 2
Top Gear Hyper Bike
Top Gear Overdrive
2 target = _blank>Top Gear Rally 2
Turok 2
Turok: Rage Wars
Turok 3 : Shadow of Oblivion
Vigilante 8
Nintendo 64 Expansion Pak
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
53.49
46.49aanbieding
6 Maanden garantie
Origineel Nintendo product
Nintendo 64 Expansion Pak Opening Tool
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
15.99
6 Maanden garantie
Origineel Nintendo product
1 stuk
Nintendo 64 Expansion Pak in Doos
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
69.99
6 Maanden garantie
In originele verpakking
Inclusief Opening Tool origineel
Nintendo 64 Expansion Pak
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
53.49
46.49aanbieding
6 Maanden garantie
Origineel Nintendo product
Nintendo 64 Expansion Pak Opening Tool
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
15.99
6 Maanden garantie
Origineel Nintendo product
1 stuk
Nintendo 64 Expansion Pak in Doos
Bestel vandaag voor 18.00u, morgen in huis.
69.99
6 Maanden garantie
In originele verpakking
Inclusief Opening Tool origineel
line
The Legend of Zelda: Majora’s Mask
Alle 15 Stray Fairies in de Stone Tower Temple
Hoera, ik kan in de Stone Tower tempel. Ik zal je vertellen wat je allemaal moet doen voor je erin kan. (Het kostte mij 11 dagen om vanaf de vorige baas tot de eigenlijke Stone Tower Temple te komen.) Inderdaad een reis naar de hel, ja. Dus nadat je het huisje hebt bezocht in de Ikana Canyon en de bron met veel bagage, visjes, blue potion, geld, water, mieren, bommen, deku-nuts en nog de Koning van de Ancient Temple hebt verslagen, dan eindelijk kun je naar de Stone Tower Temple. Maar dan heb je ook de Elegy of Emptiness en kun je een soldaatje neerzetten op switches wat een voorwaarde is om deze moeilijke tempel te kunnen spelen.
Kistjes, kistjes, kistjes stond er in de Engelse Walkthrough. Inderdaad, alle Stray Fairies in deze tempel zitten in kistjes en zullen bevochten moeten worden. Maar wij zijn de held Link nietwaar. En met zijn ernstige, coole gezichtje gaan wij onversaagd de strijd samen met hem aan.
Begin in deze tempel met je ogen op stokjes te zetten, want in sommige kamers zitten wel 4 kistjes en daarvan sommige op de kop want deze Stone Temple kun je op de kop zetten. Ook nu weer ga ik er vanuit dat je de Lichtpijl (Light Arrow) al hebt.
Soar naar de Stone Tower. Speel als Goron, Zora en Link de Elegy of Emptiness op de schakelaars. De luchtbrug naar de Stone Tower verschijnt. De strijd kan beginnen!
Je komt door de gang naar binnen in een centrale hal. Links, rechts en voor je uit zijn deuren. De map vertelt je dat hier 3 kistjes zijn. Als je naar beneden springt in een kelder kun je meteen een zonneschakelaar activeren met je Lichtpijl. Er verschijnt een kistje op de kop. Als je je afgeleid voelt door de Real Bombchu en de Dragonflies kun je ze uit de weg ruimen met een bommetje en een pijl. Activeer het gele oog met een pijl. Je hebt toch wel feetjes, bommen, pijlen en magie bij je? Er verschijnt een kistje. Maak hem open. Je 1ste Stray Fairy!
O ja, vergeet niet de tijd langzamer te zetten, die 3 dagen zul je hard nodig hebben. Als je stopt, even op pauze zetten, dan loopt de tijd niet door. Neem nu de eerste deur aan de rechterkant. Schiet een Lichtpijl door het Sunblock. Rechts zitten in een kist alleen 5 rupees dat was ws eerst de map in. Loop het gangetje door de eerste kamer in. Deze heb ik de 'stenen-brug' kamer genoemd, omdat hier zoveel te doen is, ook op de kop.
Staande op de brug zie je een gele-oogschakelaar in het ijs. Ontdooi het ijs met je vuurpijl. Weer een kistje op de kop. Volgens de map zijn er nog 2 kistjes. Neem een duik als Zora en je vindt een schakelaar op de bodem. Bij het indrukken verschijnt weer een kistje op de kop, nu onder water. Hoe grappig, dat geluid onder water!
De deur aan 't eind van de gang kan niet open. Dan maar onder water naar de tunnel zwemmen, die onder de brug is en naar de volgende kamer zwemmen. Laat je door de Dexi-hands op de wallekant smijten. Nu staat er een kist klaar. Daarin bevindt zich je eerste sleutel!
De map vertelt me dat in deze kamer met de Dexi-handen 3 kistjes zijn. Schiet een Lichtpijl op het zichtbare Sunblock (Er zijn er 2 maar daar kun je niet bij). Hm, hoe kom je nu op die ander wallekant? Wacht ik probeer een ijspijl uit. Yes, hij maakt ijsschotsjes. Bommetje op de in de weg staande Armos en je ziet een Crystal Switch. Hookshot erop en aan de ander kant bij het ander Sunblock verschijnt een kistje. Kan er nu niet bijkomen.
Terug naar de 'stenen-brug' kamer want ik heb nu een sleuteltje. Door de nu geopende deur kom je in een grote kamer waar je beter je Stone Mask op kan zetten vanwege de Black Bows, die irriterend zijn (dankjewel Engelse Walkthrough).
De map zegt dat er 2 kistjes zijn. Schiet een Lichtpijl op de meest linkse zonneschakelaar aan de rechterkant. Er verschijnt een kistje. Je 2 e Stray Fairy! Als je het nog niet wist, ze zijn lichtgeel, mijn lievelingskleur.
Ontdooi nu de 2 aanwezige Sunblocks met je Lichtpijl (de eerste keer moet het via je Schildje). Nu kun je bij een ander kistje komen, je 3 e Stray Fairy. FF een stenen Goron punchen die in de wegzit en je bent er. En je krijgt toegang tot de volgende kamer.
Ik herinner me dat we nu in een kamer komen met 1 van de moeilijkst te vangen Stray Fairies. Je moet namelijk je Goron Pound doen op een schakelaar aan het begin, door vuur rollen als Goron in een U-vorm en dan aan de andere kant weer een schakelaar indrukken voordat het vuur weer aangaat. Eerst maar eens naar de nis als Deku Link. Volgens de map zijn er namelijk 2 kistjes. In de nis staat een kistje al klaar. Je 4e Stray Fairy en ernaast een hoop doekoe's, uh sorry roepies!
Helaas, de Goron Pound lukt niet, later nog maar eens proberen. Ik kan immers wel verder. Verder al Deku Link over de Luchtstromen naar de volgende deur. Nu verschijnt Garo Master. Met je ijspijl en je aanvallen van opzij met je mes moet het je lukken deze vijand te verslaan. De eerste keer verschijnt dan de Lichtpijl in een kist.
Maar nu gaat er een deur open naar de volgende kamer. Je hebt bijna een rondje gemaakt naar de Centrale hal! Klim in het kamertje omhoog, spring een stukje over een gapend gat, versla het dier wat je herkent uit Woodfall met je Hookshot en loop naar de volgende deur. In de volgende kamer versla je de vijand door in zijn blauwe oog te schieten wat daarna geel wordt. In het kistje wat dan verschijnt zit je 5e Stray Fairy!
De deur door, terug in de Centrale hal pakken we de ander deur, vanuit het begin gezien links. Tegenover je zit een scheur in de muur. Bommetje ervoor. Kistje pakken en op 1 van de schakelaars zetten. De andere schakelaars naar beneden drukken door de Elegy of Emptiness te spelen, zodat een groot hekwerk omhoog gaat. Op de binnenplaats waar je aankomt, kun je bosjes verslaan voor de broodnodige energie. Verderop een vak met kleurverschil. Bommetje erop en je valt in een put. Op je map staat dat in deze kamer 4 kistjes staan. Eerst maar het Sunblock activeren. Dan 4 standbeelden verslaan als Goron en er verschijnt een kistje in het vuur. Hierin bevindt zich een sleutel. Achterin is een nis, daarin zitten nu alleen roepies. Misschien eerst een kompas. En die andere 2 kistjes? Ik zie alleen Hookspot in het plafond. Hookshot erop zetten en je komt in een nisje. Een kistje bevat je 6e Stray Fairy!
Snel terug naar de binnenplaats. Nu kun je door de gesloten deur. Aha, nu ben je in de kamer met de Dexi-handen! Snel een Lichtpijl op het Sunblock , bommetje op de Armos en je kistje staat klaar om geopend te worden. Je 7e Stray Fairy! Dit lijkt me het goede moment om de Tempel om te keren want deze route heb ik al gehad.
Dus terug naar het begin soaren gangetje door en rode oog activeren met Lichtpijl. Eerst nog 3 keer de Elegy of Emptiness spelen en de blokken staan weer klaar Zodat het rode oog zichtbaar wordt. Lichtpijl erin en de wereld staat op zijn kop. Zo grappig. De muziek klinkt ook achterstevoren.
Terug het gangetje in. Er staat in de Centrale hal een kistje klaar en daarin zit je 8ste Stray Fairy! Alleen rechts zit nu een deur. Aha, het Sunblock weer. Lichtpijl erin. Daarna kom je weer in de 'stenen-brug'kamer nu op de kop. Ga gelijk als Deku Link vliegend naar de overkant via de onderkant van de brug. In een nis bevindt zich een kistje. Je 9de Stray Fairy!
Nu boven de stenen brug vliegen een gangetje in. Daarin bevindt zich een schakelaar. Kistje verschijnt. Even terug monstertje verslaan wat je herkent uit Woodfall. Kistje openen. Aha, een sleuteltje. Links van je bevindt zich nog een schakelaar. Ingedrukt houden met je Elegie of Emptiness. Vuur verdwijnt op een andere plek. In het kistje zit je 10de Stray Fairy!
Nog een zonneschakelaar. Lichtpijl erin en er verschijnt een kistje op de kop. Nu naar boven met de windstroom en links kun je nu met je sleuteltje een deur openen! Volgende kamer. Lichtpijl in rood oog en de kamer draait zich om. Als Goron rollen en weer Lichtpijl in rood oog. Nu kun je door. Volgende kamer. 3 keer keren om blok in gat te zetten. Zelfde verhaal, maar nu als Link. Volgende kamer. De Wizrobe heb je met je ijspijl in 1 minuut verslagen, weer een kistje! Trek je eraan op met je Hookshot. De 11de Stray Fairy!
Door de uitgehouwen trap naar de volgende kamer. Vlieg als Deku Link naar de overkant. Vlieg dan naar de nis. Je map vertelt dat daar een kistje is. Ga op een schakelaar staan. Daarna vind je een kist met een sleutel. De Armos kun je negeren. Voordat je de Tempel weer omdraait ga je nog even het paadje naar rechts nemen vanaf de ingang waar je vandaan kwam. Dan kom je in de Centrale hal waar je nu in een kooi kan springen met een schakelaar. Bommetje onder de aanwezige Armos met rood oog. Op de schakelaar staand verschijnt een kistje. Trek je eraan op met je Hookshot. Nu kun je door een gesloten deur en je hebt een sleuteltje! Weer kom je een blauw-ogig monster tegen wat geel-ogig wordt. Lichtpijl erin en slaan. Na een tijdje verdampt-ie. Een kist verschijnt. Ah, The Giants Mask!
Soar nog 1 keer naar de entrance en keer de Tempel om. Nu terug naar de 'stenen-brug'kamer, hopelijk voor de laatste keer want ik heb nog maar 1 dag over! Terug bevindt zich nu op de bodem in de Centrale kamer een kistje, je 12e Stray Fairy! In de stenen-brug'kamer inderdaad je 13e Stray Fairy in het kistje wat je als Zora bereikt.
Daarna kom je weer in dat kamertje met de Goron Race. Deze keer wel gehaald na tig keer geprobeerd te hebben! Dan krijg je je 14e Stray Fairy! Daarna kom je in het kleine kamertje na de hal waarin je de Garo Master gehaald had en op de bodem bevindt zich je laatste kistje. Je 15e Stray Fairy!
Soar naar Ikana Canyon. Great Fairy zegt: 'Compassionate young one. I am The Great Fairy of Kindness. I give you The Great Fairy's Sword '. Je ontvangt het beeldschone zwaard en er zitten zwarte rozen in het blad!
Thuiswinkel Waarborg